10

 بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در هروی

اصلاح صورت و موی زائد بدن یک روتین به شمار می‌رود که به صورت روزانه انجام می‌شود. شاید بتوان گفت که از سخت‌ترین کارهای روزانه است و تایم زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. شیو، اپیلاسیون و استفاده از پودر و کرم‌های موبر از جمله روش‌های رایج در این زمینه هستند. همه این روش‌ها بازدهی خوبی دارند؛ اما مشکل اینجاست که بازگشت مجدد دارند. حتما شما نیز دوست دارید به دنبال روشی باشید که از رویش مجدد موی بدن رها شوید. لیزر موهای زائد در هروی یک راه‌حل ویژه برای این مشکل خواهد بود. کلینیک زیبایی آیشن با سال‌ها تجربه، بهترین خدمات زیبایی از جمله لیزر مو را انجام می‌دهد. در ادامه به معرفی این کلینیک و ویژگی‌هایی که دارد می‌پردازیم.

بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد در هروی

یکی از سوال‌های رایجی که امروزه برای همه مراجعه‌کنندگان به وجود می‌آید این است که بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد در هروی کدام‌ است؟ بدیهی است که هر کسی دوست دارد در برابر هزینه و اعتمادی که خرج می‌دهد، بهترین خدمات رادریافت نماید و به دنبال بهترین کلینیک می‌گردد. کلینیک زیبایی آیشن از بهترین پزشکان و دستگاه‌ها برخوردار است و محیطی آرام را برای افراد فراهم می‌آورد. این کلینیک دارای خصوصیات مختلفی از جمله موارد زیر است.

  • تعهد و مسئولیت پذیری
  • راز دار و دوست افراد
  • تخصص کافی
  • تجربه
  • محیطی آرام و لوکس
  • کارکنان خوش برخورد
  • هزینه معقول و منطقی
  • خدمات متنوع

آیا در مرکز لیزر موهای زائد هروی خدمات دیگری نیز ارائه می‌شود؟

لیزر موهای زائد در هروی تنها بخشی از فعالیت‌های این مجموعه به شمار می‌رود. این کلینیک زیبایی موارد متعددی همچون برداشتن خال و زگیل، لایه برداری پوست، بوتاکس و هایفوتراپی، مزوتراپی، تزریق فیلر و لاغری موضعی را انجام می‌دهد. اما بیشترین خدماتی که ارائه می‌کند لیزر موی بدن است. این روش سازگار با پوست‌های مختلف است. هر فردی با هر نوع پوست چرب، معمولی و خشک می‌تواند برای گرفتن این خدمات به این کلینیک مراجعه نماید. رضایت ۹۸ درصدی مشتریان از این مرکز جای را برای شبهه قرار نمی‌دهد.

در آیشن بخوانید: مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در پاسداران

11

انواع مکان‌های لیزر موهای زائد در هروی

افرادی که دوست دارند بدنی شفاف و بدون مو داشته باشند، معمولا برای عضوهایی که خیلی درگیر موی زائد هستند اقدام می‌کنند. مهمترین آنها را در ادامه معرفی می‌کنیم تا در صورت لزوم اقدام کنید.

1.صورت

زیبایی ارزنده‌ترین نعمتی است که افراد از طرف خداوند هدیه گرفته‌اند. همواره سعی دارند با روش‌های مختلفی این زیبایی را حفظ کنند. زیبایی صورت اعتماد به‌نفس در افراد را به شدت افزایش می‌دهد. در مواقعی به دلیل اختلالات هورمونی صورت بیش از تصور افراد موی زائد سیاه و زبر دارد. این موضوع بسیار دردآور خواهد بود. به همین دلیل لیزر موهای زائد در هروی مملو از افرادی است که برای لیزر صورت خود مراجعه می‌کنند. بیشترین موی زائد در صورت، زیر چانه و بالای لب سبز می‌شوند. در طی لیزر این موها ضعیف‌تر می‌شوند و در صورت مداومت در روند لیزر کاملا از بین می‌روند.

2.بدن

بعد از صورت زیر بغل و بیکینی بیشترین آمار لیزر را تشکیل می‌دهند. این مناطق اصلی‌ترین موی زائد در بدن هستند. برای از بین بردن این موهای زائد که ضخامت زیادی دارند باید تقریبا ده جلسه به کلینیک زیبایی آیشن مراجعه شود. بعد از دو الی سه جلسه کم کم تغیرات را ملاحظه خواهید کرد. پرتو نور به پوست موجب از بین رفتن فولیکول در ریشه مو می‌شود. به این ترتیب رشد مو نیز متوقف می‌گردد.

3.ناحیه تناسلی و واژن

بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها برای لیزر موی زائد قسمت شرمگاه به این مراکز مراجعه می‌نمایند؛ زیرا با این روش دیگر لازم نیست به صورت روزانه به فکر شیو باشند و روش‌های متنوعی را امتحان کنند. متخصصان معتمدی در این مرکز وجود دارند که به راحتی افراد به آنها اعتماد می‌کنند.

در آیشن بخوانید: مراقبت های بعد از لیزر مواهای زائد

مزیت لیزر موی زائد در کلینیک آیشن چیست؟

همانطور که گفتیم روش‌های دیگری نیز وجود دارند که برای از بین بردن موی زائه به کار می‌روند؛ اما باید بدانید که هیچ کدام از این روش‌ها مانند لیزر نمی‌تواند جوابگو باشد. مزیت مهم لیزر موهای زائد در هروی، تضمینی بودن این روش است. بدون آنکه هیچ آسیب و عارضه پوستی در بدن ایجاد شود لیزر صورت می‌گیرد. بدیهی است که کمی احساس درد یا سوزش و حتی قرمزی در روی پوست دیده شود که یک امر طبیعی است. مشاوره رایگان در این مرکز وجود دارد که همه سوالات متداول افراد را با شکیبایی جواب می‌دهند. نتیجه دائمی برای از بین بردن موی بدن، قابلیت استفاده در مردان و زنان و میزان هزینه مناسب از جمله مزیت‌های مراجعه به این کلینیک است. شفافیت پوست، از بین رفتن سلول‌های مرده در پوست و نفوذ در لایه‌های زیرین پوست از جمله مزیت‌های دیگر مراجعه به این مرکز زیبایی هستند.

12

قیمت لیزر موهای زائد در هروی چقدر است؟

مهمترین سوالی که برای افراد به وجود می‌آید در مورد هزینه‌های رایج لیزر است. گفتنی  است که امروزه ملاک‌های مختلفی برای نرخ گذاری برای این کار وجود دارند. ابتدا جنسیت و میزان مکانی که باید لیزر شود مشخص می‌شود. سپس با توجه به زمان لیزر و نوع دستگاهی که وجود دارد قیمت مشخص می‌شود. به هر حال برای استعلام قیمت می‌توانید به صورت تلفنی با ما  در ارتباط باشید. افرادی که قصد خلاصی از موی زائد دارند دوست دارند هزینه کنند و نتیجه مطلوبی ببینند. هزینه لیزر از دیگر روش‌ها گران‌تر است ولی روش‌های دیگر پایان موی زائد نیستند و موقتی هستند.

در آیشن بخوانید: لیزر مواهای زائد با ژل بهتر است یا بدون ژل

سخن نهایی برای لیزر موهای زائد در هروی

لیرز موهای زائد در هروی همواره یکی از بهترین خدماتی است که در این زمینه وجود دارد. داشتن مجوز‌های لازم و اعتبار در این حرفه از ویژگی‌های بهترین کلینیک زیبایی است که آیشن از این موارد برخوردار است. لیزر معمولا به سه روش در کلینیک‌ها با دستگاه‌های مخصوصی انجام می‌گردد. ممکن است بعد از لیزر درمانی دچار قرمزی یا التهاب در پوست شوید که پزشک معالج برای شما یک پماد مخصوص تجویز می‌کند. مشاوره رایگان به صورت جلسات مکرر وجود دارد. اکنون شما نیز می‌توانید برای لیزر موهای زائد در هروی به کلینیک زیبایی آیشن مراجعه نمایید. این مرکز دارای اساتید برتر و دارای تخصص کافی در این زمینه هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *