کلینیک زیبایی آیشن

ارائه‌دهنده خدمات لیزر موهای زائد

خانه لیزر موهای زائد

بدون شک‌ هیچ ‌کسی نیست که بخواهد ظاهر پوست خود را با موهای زائد به هم بزند. اما متاسفانه موهای زائد همواره بر روی بدن رشد می‌کنند و زیبایی پوست را تا حدودی از بین می‌برند. برای از بین بردن دائمی موهای زائد، تلاش‌های بسیاری شده است. در چند سال اخیر روشی نوین به نام لیزر موهای زائد روی کار آمده است که به وسیله آن می‌توان بدن را از شر موی زائد خلاص کرد. در واقع یکی از متداول‌ترین روش‌های پاکسازی پوست، استفاده از لیزر است. به جای این که مدام از اپیلیدی، وکس و مواد پاک کننده موی زائد استفاده کنید و هزینه‌های زیادی را متحمل شوید، کافی است یک بار موی زائد را لیزر کنید. این روش یأس و ناامیدی از برطرف کردن دائمی موی زائد را از بین برده است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم در مورد لیزر قسمت‌های مختلف بدن و مزایا و عوارض آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چیست؟

نمی‌خواهیم با ارائه مباحث علمی سنگین شما را اذیت کنیم. به همین دلیل تصویری کلی از چیستی و عملکرد لیزر موهای زائد به شما ارائه خواهیم کرد. پوست انسان هر ساعت و هر ثانیه شروع به تولید مو می‌کند. روش لیزر، روشی مطمئن برای حذف دائمی موی زائد از روی پوست است. دستگاه مخصوص لیزر با اثر گذاری مستقیم روی فولیکول‌های مو، ریشه را تضعیف می‌کند. در نهایت هم موی بدن ریزش پیدا می‌کند. لیزر را نوعی فناوری نوری می‌دانند که در طول یک دوره درمان ۷۰ تا ۹۰ درصد از موی بدن را حذف می‌کند. البته در برخی از افراد که موی بدن آن‌ها تراکم زیادی ندارد، حدود ۱۰۰ درصد از مو از بین خواهد رفت. دستگاه‌های لیزری مختلفی روی کار آمده‌اند که برای انجام این فرآیند مناسب هستند. پزشکان هر کدام از نوعی دستگاه خاص استفاده می‌کنند.

7 1 1024x683

انواع  دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد را با توجه به معیارهای مختلف، به انواع گوناگون تقسیم بندی می‌کنند. اگر بخواهیم یک طبقه بندی کلی از انواع دستگاه‌های این روش حذف موهای زائد داشته باشیم، آن را به سه نوع تقسیم می‌کنیم:

  • دستگاه الکساندریت که برای از بین بردن موهای تیره بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه ممکن است پس از اتمام فرآیند رنگ دانه‌های پوستی را تحت تاثیر قرار دهد. پس انتخاب مناسبی برای پوست‌های تیره نیست.
  • سیستم لیزر Nd- YAG که بی خطرترین روش لیزر موهای زائد است. موج‌های این دستگاه لیزر موهای زائد به عمقی‌ترین قسمت پوست نفوذ می‌کنند. معمولا برای لیزر پوست تیره افراد از این سیستم استفاده می‌شود. درد این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌ها بیشتر است و اثر سوختگی موی پوست بر روی آن بیش از سایر لیزرها نمایان است، دارد.
  • پیشرفته‌ترین دستگاهی که برای لیزر کردن موی زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه لیزر ICE PLATINA PLUS و ICE است. این دستگاه با کیفیت دارای سه موج است و برای هر نوع پوستی ناشی است. بنابراین به بهترین شکل ممکن می‌تواند با ساختار پوست شما سازگار شود و موهای زائد پوست را حذف کند.

انواع لیزر موهای زائد

 لیزر را با توجه به نواحی که در آن‌ها لیزر انجام‌ می‌شود نیز طبقه بندی می‌کنند:

  • لیزر موهای زائد واژن

یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی که باید لیزر شود، واژن است. خیلی از افراد به هنگام وکس کردن یا از بین بردن موی واژن خود رنج می‌کشند. این افراد به دنبال یک راهکار دائمی برای حذف این نوع از موها از بدن خود هستند. به همین دلیل روش لیزر را انتخاب می‌کنند. به کمک این روش می‌توان واژن را از مو پاکسازی کرد و زیبایی پوست را افزایش داد. این امر در بهبود روابط زناشویی هم تاثیر زیادی دارد.

  • لیزر موهای زائد صورت

صورت جزء نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد است. آقایان و خانم‌هایی که از وجود موی زائد در صورت خوششان نمی‌آید، مستعد لیزر کردن این قسمت هستند. برای این که لیزر موی صورت اثر بخش باشد، باید چندین جلسه طی بشود. دو دلیل وجود دارد که باعث می‌شود فرآیند لیزر کردن موی زائد صوت به طول بینجامد. موی صورت نسبت به سایر نواحی ظریف‌تر و نازک‌تر است. همچنین در حالت استراحت نمی‌توان روی موی صورت تاثیر گذاشت. پس باید کمی زمان بگذرد تا لیزر فولیکول‌های مو را تخریب کند.‌ برای لیزر کردن صورت دو ناحیه خاص را بیشتر از سایر نواحی مورد توجه قرار می‌ذهند:

  1. پشت لب و زیر چانه: بسیاری از متقاضیان لیزر موهای زائد دارای موهای نازک و بی رنگ در صورت خود هستند. بنابراین نیازی نیست که تمامی قسمت‌های صورت را لیزر کنند. این افراد تنها می‌توانند پشت لب و زیر چانه خود را با استفاده از لیزر پاکسازی کنند.
  2. گردن: از دیگر نواحی که می‌توان با لیزر کردن آن را از شر موهای زائد خلاص کرد، گردن است. افرادی که تمایل دارند گردن خود را لیزر کنند، اغلب آقایان هستند. چنانچه خانم‌ها نیز بخواهند بدنی شفاف و به دور از موی زائد داشته باشند، می‌توانند برای افزایش زیبایی پوست خود لیزر گردن را انتخاب کنند.
  •  لیزر زیر بغل

ناحیه زیر بغل نیز یکی از بهترین و‌ محبوب‌ترین نواحی برای لیزر موهای زائد بدن است. دستگاه لیزر در این ناحیه تاثیرات فوق العاده‌ای را از خود بر جای خواهد گذاشت. گاهی اوقات ممکن است افراد پس از لیزر پوست زیر بغل متوجه تیره شدن رنگ پوست این ناحیه شوند. در این مواقع تیرگی این ناحیه را به لیزر نسبت می‌دهند. در حالی که لیزر کردن هیچ تاثیر مخربی بر رنگ پوست ندارد. یعنی سبب ایجاد تیرگی بر روی پوست نخواهد شد. معمولا سایر روش‌هایی که برای اصلاح موی زیر بغل در قبل از لیزر کردن استفاده شده است، سبب ایجاد تیرگی در زیر بغل شده‌اند. اگر می‌خواهید موی زیر بغل و سایر نواحی بدنتان دیگر رشد نکند، باید یک دوره درمان لیزر را پشت سر بگذارید. طی شش تا هشت ماه می‌توان موهای زائد زیر بغل را به کل از بین برد.

  • لیزر موهای زائد بیکینی

معمولا افراد دوست دارند که بیکینی آن‌ها تمیز باشد. به همین دلیل برای گام اول لیزر کردن را انتخاب می‌کنند. اشعه‌های موجود در انواع دستگاه لیزر می‌توانند روی این ناحیه از بدن نیز تاثیرات مثبتی بگذارند‌. یعنی موی این قسمت را کاملا از بین ببرند. با توجه به این که موی زائد بیکینی اغلب اوقات تیره و ضخیم است، لیزر بهتر می‌تواند آن را بسوزاند. البته با توجه به شرایط بدنی هر فرد، نوع موی این قسمت نیز متفاوت است. شما اگر بخواهید این ناحیه را اپیلاسیون کنید، هر از چند گاهی باید هزینه‌های زیادی را بپردازید. این در حالی است که نتایج بازگشت پذیر هستند. اما لیزر چنین نیست. هم هزینه کمی دارد و هم باعث از بین رفتن دائمی موها می‌شود‌. کافی است ۸ تا ۱۲ جلسه لیزر را پشت سر بگذارید. آن وقت از تاثیرات مطلوب این دستکاه‌ها یر روی موی بیکینی لذت خواهید برد.

  • لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

یکی دیگر از قسمت‌هایی که موی زائد باعث کاهش زیبایی پوست آن شده است، ناحیه تناسلی بدن است. در بدن هر فردی اعم از خانم و آقا، این موها دیده می‌شوند. افرادی که دوست دارند ناحیه تناسلی آن‌ها پوستی شفاف داشته باشد، اقدام به لیزر کردن می‌کنند‌. البته روش‌های دیگری هم برای از بین بردن موی زائد این قسمت وجود دارند اما دائمی نیستند.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی تنها محدود به این ناحیه نمی‌شود بلکه کشاله ران را نیز در بر می‌گیرد. لازم به ذکر است که با استفاده از سایر روش‌های اپیلاسیون، امکان تیره شدن ناحیه تناسلی وجود دارد. علاوه بر آن، فرد بیمار درد زیادی را متحمل می‌شود. همچنین ممکن است در پوست‌های حساس جوش‌های ریز هم به وجود بیایند. روش لیزر موهای زائد تمامی این مشکلات را از میان برداشته است.

8 1 1024x683

لیزر موهای زائد در آقایان

تنها خانم‌ها نیستند که بدن خود را با استفاده از لیزر شیو می‌کنند. آقایان نیز می‌توانند قسمت‌های مختلف بدن خود را لیزر کنند. ناحیه سینه و ناحیه شکم اصلی‌ترین قسمتی است که آقایان آن را لیزر می‌کنند. حذف موی زائد این قسمت‌ها باعث کاهش تعریق بدن شده و زیبایی این قسمت‌ها را افزایش می‌دهد. علاوه بر سینه و شکم، می‌توان پشت گردن، پا، کمر و صورت را نیز برای آقایان لیزر کرد.

لیزر موهای زائد آقایان یک روش کم تهاجم است که بسیار سریع انجام می‌شود. با استفاده از این روش رشد موی زائد در بدن متوقف شده و تراکم آن نیز کاهش پیدا می‌کند. این روش درد کمی دارد و روشی بسیار دقیق برای تازه سازی پوست است. در واقع لیزر کردن را نوعی راه حل طولانی مدت برای خلاص شدن از دست موی زائد بدن می‌دانند.

لیزر موهای زائد چه مزیت‌های دارد؟

شاید تصور کنید که لیزر موهای زائد تنها از آن‌ جهت که سبب از بین رفتن مو می‌شود، اهمیت دارد. اما چنین نیست. از جنبه‌های دیگر نیز می‌توان از لیزر کردن موی زائد بهره بزد.

1.از بین رفتن موی زیر پوستی

با لیزر موهای زائد می‌توانید از شر موهای زیر پوستی که در بدنتان به وجود می‌آیند، خلاص شوید. موهایی که در قسمت زیرین پوست وجود دارند، ممکن است ظاهر پوست را کمی زشت نشان دهند. به همین دلیل با لیزر کردن می‌توان پوست را شفاف کرد.

2. نتیجه دائمی

دیگر مزیتی که لیزر کردن موی زائد بدن به همراه دارد، دائمی بودن آن است. یعنی با این ترفند می‌توان به طور دائم موی زائد را از بین برد. اگر سر وقت لیزر شوید و جلسات را کامل کنید، امکان ماندگارتر بودن تاثیرات این روش هم ‌وجود دارد. با اتمام فرآیند لیزر دیگر مو در یک ناحیه خاص رشد نخواهد کرد.

3.قابل استفاده در تمامی نقاط بدن بدون درد

شما قادرید هر نقطه از بدنتان را که موی زائد در آن رشد کرده است، لیزر کنید. پس هیچ ‌محدودیتی از نظر نقاط قابل لیزر شدن وجود ندارد. صورت، دست، پا، کمر، شکم، سینه و نواحی تناسلی در زنان و ‌مردان قابلیت لیزر شدن دارند. در ضمن، باید توجه داشت که این روش بدون درد است‌. یعنی فرد برای از دست دادن موی زائد خود درد چندانی را تحمل نخواهد کرد. به همین دلیل لیزر را کم تهاجم هم می‌دانند.

4. هزینه‌های مناسب نسبت به سایر روش‌های شیو بدن

اگر همواره در آرزوی داشتن پوستی صاف هستید، لیزر کردن برایتان بسیار مناسب است. خیلی از افراد همیشه با موهای خود درگیرند و برای از بین بردن آن‌ها هزینه‌های زیادی را انجام می‌دهند. لیزر برای داشتن پوستی صاف یک روش کم هزینه است. در مقایسه با سایر روش‌ها خودتان متوجه خواهید شد که لیزر کردن چقدر به صرفه و سودمند است.

5. نتیجه گیری سریع و روشن کردن پوست

بر خلاف سایر روش‌های غیر تضمینی از بین بردن موی زائد، لیزر کردن نتایج خود را سریعا نشان می‌دهد. تنها یک هفته زمان نیاز است تا شما شاهد ریزش موی بدن خود باشید. پس اگر می‌خواهید به سرعت موی زائد بدن خود را از بین ببرید، لیزر بهترین گزینه است. جالب است بدانید به کمک لیزر موهای زائد خود می‌توانید پوست را دو درجه صاف و شفاف کنید.

9 1 1024x683

خطرات و عوارض لیزر

در چند سال اخیر لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای حذف موهای زائد تبدیل شده است. با این وجود، باید قبل از انجام لیزر از خطرات و عوارض آن نیز آگاه بود. اما خیلی از افراد تنها مزایای لیزر را می‌بینند و به عوارض آن توجهی ندارند. این که عوارض و‌ خطرات لیزر کردن در بدن یک فرد چگونه بروز پیدا کند، تا حدودی به نوع پوست، نوع دستگاه و ساختار بدن فرد بستگی دارد. شایع‌ترین عوارضی که یک فرد پس از لیزر کردن با آن‌ها مواجه خواهد شد، عبارتند از:

  • تغییر رنگ پوست در ناحیه لیزر شده
  • پوسته پوسته شدن و سوزش پوست
  • خارش پوست
  • درد و التهاب در نواحی مختلف بدن
  • آسیب به چشم
  • امکان به وجود آوردن عفونت‌های پوستی
  • اسکار و جای زخم
  • سوختگی ناحیه تحت درمان و تاول زدن در این قسمت

مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد

برای این که اشعه‌‌های لیزر به طور کامل موی زائد موجود در بدن شما را از بین ببرند، نیاز است که  به نکات مراقبتی توجه بشود. قبل از لیزر کردن باید از موارد زیر مطلع باشید و آن‌ها را به کار ببندید:

  1. افرادی که‌ موهای کرمی دارند نمی‌توانند لیزر کنند. لیزر موهای زائد مخصوص آن دسته از افرادی است که موی بدن آن‌ها تقریبا ضخیم و تیره است.
  2. تا یک ماه قبل از این که لیزر کنید نباید از موچین یا وکس استفاده کنید. برای از بین بردن مو و آماده شدن جهت لیزر کردن هم می‌توانید از ژیلت یا تیغ استفاده نمایید.
  3. استفاده از داروهای لایه بردار تا یک ماه قبل از این که لیزر کنید، ممنوع است. در صورتی که برای درمان بیماری‌های مختلف خود از داروی خاصی استفاده می‌کنید، حتما آن را به پزشک خود اطلاع دهید.
  4. اگر در ناحیه تحت درمان ژل یا بوتاکس تزریق شده است، به پزشک آن را اطلاع دهید.
  5. افرادی که باردار هستند به دلیل آسیبی که اشعه‌های لیزر به جنین می‌رساند، قادر به انجام لیزر نخواهند بود. البته با معاینه پزشک و تایید او می‌توان این کار را انجام داد.
  6. شما باید قبل از لیزر کردن به طور کامل موی زائد بدن را شیو کنید. یعنی اثری از مو بر روی بدن باقی نماند. در غیر این صورت خطر سوختگی افزایش پیدا می‌کند و تاثیر لیزر کم می‌شود‌.

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد

بعد از لیزر کردن موهای زائد نیز باید مراقب پوست خود باشید. در این راستا توجه به نکات زیر ضروری است:

  1. یک روز بعد از این که لیزر انجام شد، پوست را در تماس با آب قرار ندهید. استخر رفتن و شنا کردن نیز در این تایم ممنوعیت دارد.
  2. اگر پس از لیزر پوست شما ملتهب شد، باید روزی دو تا سه بار از کرم‌های مخصوص و پمادهای سوختگی استفاده کنید. اگر متوجه شدید که تاول و سوختگی به وجود آمده بر روی پوست برطرف نمی‌شود، با مرکز درمانی تماس حاصل نمایید.
  3. به طور کلی اگر قبل از پایان جلسات لیزر موهای زائد متوجه شدید که رشد مو متوقف شده است، نباید جلسات را ترک کنید. چرا که امکان بازگشت مو وجود دارد. بهتر است جلسات را به پایان برسانید.
  4. نواحی لیزر شده باید از تابش شدید نور آفتاب دور باشند.
10 1 1024x683

تعداد جلسات لیزر موهای زائد به چه صورت می‌باشد؟

با توجه به این که هر فردی ساختار بدنی خاصی دارد، نمی‌توان تعداد ثابتی از جلسات را برای یک فرد در نظر گرفت. در مجموع بین ۴ الی ۶ جلسه لیزر نیاز است تا موی زائد کاملا از روی پوست محو شود. برای برخی از افراد که پوست آن‌ها ریشه محکمی دارد، ۶ تا ۸ جلسه لیزر در نظر گرفته می‌شود. حتی برخی نیز بین ۸ تا ۱۰ جلسه لیزر را می‌گذرانند تا به نتیجه دلخواه خود برسند. به همین دلیل نمی‌توان گفت که هر فردی چه تعداد جلسه نیاز دارد تا پوستی صاف داشته باشد.

قیمت لیزر موهای زائد در آیشن

در گذشته قیمت خدمات لیزر را بر اساس شات‌های لیزری تعیین می‌کردند. با به وجود آمدن دستگاه‌های جدید در این زمینه، این روش هم از یاد رفت. در حال حاضر جنسیت فرد و ناحیه‌ای که قرار است درمان شود مهم‌ترین عامل در تعیین هزینه‌های لیزر است. یکی از برترین کلینیک‌هایی که می‌توانید خدمات لیزری را از آن دریافت کنید، کلینیک زیبایی آیشن است. آیشن هزینه‌های مناسبی را برای خدمات این چنینی خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت این خدمات با ما در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که قیمت گذاری خدمات لیزر موهای زائد در آیشن با توجه به سه عامل مختلف تعیین می‌شود:

  • نوع دستگاه لیزری که قرار است با آن بدن بیمار شیو گردد.
  • میزان مهارت و تجربه‌ای که پزشک دارد.
  • نوع ناحیه‌ای که باید لیزر شود.

با این وجود شما می‌توانید برای استعلام هزینه هر کدام از نواحی بدن در زن یا مرد با ما در تماس باشید. گفتنی است که مراکزی که با قیمت ارزانی بدن را لیزر می‌کنند، تجربه کافی ندارند. خدمات این مراکز تضمینی هم نیستند. پس باید به میزان اعتبار مرکزی که انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید.

آیشن؛ بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

اگر شما هم مانند خیلی از افراد سردرگم هستید و نمی‌دانید که کدام کلینیک را انتخاب کنید، آیشن بهترین گزینه است. مسلما تمامی افراد دوست دارند که زیر نظر کلینیکی باتجربه موی زائد خود را از بین ببرند. در آیشن تجهیزات پیشرفته با تخصص نیروهای مجب ترکیب شده است. به همین دلیل بیمار قادر است خدماتی باکیفیت را که نظیری ندارند، دریافت کند. در کنار آن مشاورین سخت کوش ما در آیشن هستند که بیمار را راهنمایی می‌کنند. به همین دلیل است که می‌توان آیشن را در زمره انواع کلینیک‌های برتر در تهران قرار داد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هزینه انجام لیزر در یک کلینیک معتبر، منصفانه باشد. آیشن تمامی این ویژگی‌ها را در خود جای داده است و انتخابی عالی برای متقاضیانی است که قصد خلاص شدن از دست موهای زائد بدن را دارند!

لیزر موهای زائد در پاسداران

معمولا افراد به دنبال برترین کلینیک‌هایی هستند که به لیزر کردن مو می‌پردازند. اگر بهترین کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران تهران هدف شما است، باید به چند ویژگی توجه داشته باشید:

  • یک کلینیک معتبر مجوزهای لازم را کسب کرده است.
  • یک کلینیک جلسات مشاوره را برای بیماران خود برگزار می‌کند.
  • در برترین کلینیک از بهترین دستگاه‌های لیزر استفاده می‌شود.
  • قیمت‌هایی معقول در این کلینیک‌ها برای بیمار در نظر گرفته می‌شود.

همان طور که گفتیم، آیشن از جمله برترین کلینیک‌های خدمات دهنده در پاسداران است که تمامی ویژگی‌های فوق را دارد. پس می‌توانید روی آن حساب کنید و برای داشتن پوستی رویایی و شفاف از آیشن کمک بگیرید.

لیزر موهای زائد در هروی

هم اکنون به دلیل گستردگی زیادی که خدمات لیزری دارند، می‌توان در هر ناحیه این خدمات را مورد استفاده قرار داد. خدماتی که در هروی  ارائه می‌شوند، باید خدماتی باکیفیت باشند. یعنی به بهترین شکل ممکن موی زائد بدن را از بین ببرند. متقاضیان لیزر مو بایستی قبل از هر کاری بهترین دستگاه را متناسب با شرایط جسمی خود انتخاب کنند. در این صورت امکان افزایش اثر بخشی لیزر وجود دارد. در این میان؛ کلینیک زیبایی آیشن بهترین خدمات لیزر موهای زائد در هروی را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان می توانید با آیشن در تماس باشید.

11 1 1024x683

سخن پایانی

در این مطلب در مورد لیزر موهای زائد و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید، صحبت کردیم. لیزر موهای زائد سبب حذف دائمی مو از بدن شده و خطر آنچنانی ندارد. این روش کم تهاجم به کمک دستگاه‌های مختلف لیزری که سه نوع دارند، انجام می‌شود. به کمک این دستگاه‌‌ها تمامی نواحی بدن از صورت گرفته تا نواحی تناسلی قابل پاکسازی از موی زائد هستند. در کنار مزایایی که لیزر موی زائد دارد، باید به عوارض و خطرات آن نیز توجه داشت. تاول، ملتهب شدن پوست و قرمزی پوست از این عوارض هستند. توجه به مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر کردن منجر به کاهش خطرات و عوارض لیزر خواهد شد.‌ به طور کلی بین ۴ تا ۱۰ جلسه لیزر نیاز است تا موهای زائد از روی پوشت حذف شوند. برای تعیین قیمت این خدمات به نوع پوست، جنسیت، نوع دستگاه و ناحیه تحت درمان توجه می‌کنند. شما می‌توانید کلیه خدمات لیزری باکیفیت را از آیشن دریافت کنید.

فهرست مطالب

سوالات متداول

چه‌ کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

بدیهی است که تمامی افراد قادر به انجام لیزر نخواهند بود‌. افراد باردار، افراد مستعد جوش و آکنه، افرادی که زخم پوستی دارند یا از سایر بیماری‌های پوستی رنج می‌برند، نمی‌توانند بدن خود را لیزر کنند‌. همچنین اختلالات هورمونی در افراد به دلیل مصرف داروهای مختلف عاملی بازدارنده از دریافت خدمات لیزر است.

 

لیزر موهای زائد چند جلسه است؟

در برخی از افراد ۴ جلسه، در برخی ۶ جلسه، در برخی از افراد ۸ جلسه و در گروهی دیگر ۱۰ جلسه باید لیزر انجام شود تا نتایج مطلوبی به دست آید.

 

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

لیزر کردن یکی از کم خطرترین و غیر تهاجمی‌ترین روش‌ها برای از بین بردن موی زائد بدن است. در این روش بیمار درد چندانی را تحمل نخواهد کرد.

آیا لیزر موهای زائد باعث لک می‌شود؟

لیزر در اکثر مواقع بی خطر انجام می‌شود و لکی را به وجود نمی‌آورد. اگر قبل از لیزر کردن پوست تیرگی یا لک داشته باشد، با حذف موی زائد این تیرگی نمایان خواهد شد. برخی از افراد فکر می‌کنند که این تیرگی همان تیرگی ناشی از لیزر است. اما چنین نیست.