1 2

مجهزترین کلینیک تزریق بوتاکس در هروی


مجهزترین کلینیک تزریق بوتاکس در هروی

بوتاکس واژه‌ای آشناست که امروزه بسیاری از خانم‌ها آن را تجربه می‌کنند. بدیهی است که کسی دوست ندارد صورتی پر از چین و چروک داشته باشد. به همین علت؛ برای از بین بردن چروک‌های صورت راه‌های متنوعی را امتحان می‌کنند. امروزه روش‌های متعددی وجود دارد، اما بوتاکس شناخته شده‌تر از روش‌های رایج است. آیا شما نیز از چروک‌های روی صورت خود رنج می‌برید؟ آیا با دیدین صورت خود بعد از رفع چروک‌ها لذت می‌برید. پس عجله کنید و هم اکنون با کلینیک زیبایی آیشن ارتباط بگیرید. تزریق بوتاکس در هروی با بهترین کیفیت و ماندگاری بالا برای همه شما عزیزان انجام می‌شود.

خدمات تزریق بوتاکس در هروی

خطوط پیشانی، چروک زیر چشم یا عقابی، خط لبخند ناصحیح و غیره برروی زیبایی صورت تاثیر نامطلوبی دارند. همچنین بر روی زیبایی تاثیر بدی ایجاد می‌کنند و ضربه بدی به اعتمادبه‌نفس افراد می‌زنند. علت‌های مختلفی برای این موضوع وجود دارد که مهمترین آن افزایش سن است. برخی از افراد نیز به دلایل متنوعی مانند چاقی و لاغری یکباره دچار این چروک‌های متنوع در پوست شده‌اند. بنابراین تزریق بوتاکس در هروی راهی برای رهایی از این مشکلات است. تصور کنید با بوتاکس بتوانید جوانی ده سال گذشته خود را به‌دست بیاورید. چه چیزی شیرین‌تر از این رویا! این خدمات برای نقاط مختلفی از بدن مانند زیر بغل، سینه، باسن و غبغب نیز در این  مرکز انجام می‌شود.

این خدمات به صورت سرپایی انجام می‌شود؛ بدون آنکه نیازی به بیهوشی باشد. از این رو افراد زیادی به این مرکز برای تزریق بوتاکس مراجعه می‌کنند. شاید این سوال در ذهن‌تان ایجاد شود که مگر این خطوط پررمز و رازی که برروی پوست بعد از گذشت پیامدهای مختلفی ایجاد شده، قابل رفع است؟ بله! ما در این کلینیک به همه مراجعین خود قول می‌دهیم که به صورت تضمینی، بوتاکس را بدون عارضه تزریق کنیم. خدمات تزریق بوتاکس در هروی به صورت ضمانتی انجام می‌شود. این اشخاص که به این مجموعه مراجعه می‌کنند با برخورد شایسته روبرو می‌گردند، زیرا مشتری‌مداری از ویژگی‌های مهم در این مرکز است.

از آیشن بخواهید: خدمات تزریق بوتاکس

ویژگی‌های کلینیک آیشن برای تزریق بوتاکس

  • تزریق بوتاکس یکی از کارهای تخصصی به شمار می‌رود. در صورتی که برای این کار به یک مرکز تخصصی مراجعه نکنید با پیامدهایی مانند التهاب، سوزش و غیره روبرو می‌شوید. تزریق بوتاکس در هروی به دست پزشکان متخصص در این زمینه انجام می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این مرکز، داشتن افرادی زبده با اطلاعات کامل و به‌روز است.
  • ویژگی دیگر آن داشتن ابزار و دستگاه‌های مجهز با فناوری‌های نوین و استفاده از بوتاکس با درصد مناسب است. با فراهم آورد چنین شرایطی برای بیماران براساس قانون و مقرراتی که در این زمینه وجود دارد یک مزیت عالی برای کلینیک آیشن است.
  • محیطی لوکس و VIP یک ویژگی بارز این مجموعه است. رعایت پروتکل‌های بهداشتی، داشتم مجوز از نهادهای مربوطه از دیگر مزیت‌های این کلینیک به شمار می‌رود.
  • مشاوره رایگان برای همه افراد انجام می‌شود. قبل از تزریق بوتاکس در هروی، مشاوره اطلاعات متنوعی را در مورد مزیت، پیامد‌ها و مراقبت‌های پوستی که در این باره نیاز است را به مشتریان می‌گوید.

2 2

مزیت تزریق بوتاکس در هروی

  • بعد از انجام بوتاکس می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید؛ البته نباید فشاری به قسمت مورد نظر بزنید و حدالامکان از آرایش کردن بپرهیزید.
  • بعد از تزریق می‌توانید برای بررسی یا تمدید آن نیز مراجعه کنید.
  • از مشاوره‌های رایگان این مرکز بیشترین بهره لازم را ببرید و اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید.
  • نوبت دهی به صورت آنلاین یا تلفنی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
  • لازم به ذکر است که در آیشن از مواد استاندارد در جهت تزریق بوتاکس، استفاده می‌شود.
  • قرمزی، سوزش، التهاب یا خارش بعد از تزریق وجود ندارد.
  • بعد از تزریق سریعا آثار آن مشخص می‌شود و در نهایت تا دو هفته این چروک‌ها به طور موقت ناپدید می‌شوند.
  • مدت ماندگاری آن نسبت به دیگر مراکز بیشتر است و گاهی تا ۸ ماه طول می‌کشد.

هزینه تزریق بوتاکس در هروی

میزان چین و چروک‌های که برروی پوست وجود دارد و نوع مواد و ابزارهایی که برای این کار استفاده می‌شود، همگی تعیین کننده قیمت نهایی تزریق بوتاکس است. هزینه بوتاکس از دیگر روش‌ها مثل لیزر یا عمل جراحی ارزان‌تر است. کلینیک زیبایی آیشن سعی می‌کند قیمت منصفانه‌ای را برای مشتریان خود بیان کند و در کنار آن کیفیت کار خود را بالا ببرد.

ذر مجله زیبایی آیشن بخوانید: بوتاکس بهتره یا تزریق چربی؟ کدام گزینه  مناسب تری است؟

تزریق بوتاکس در هروی چند ماه ماندگاری دارد؟

سوال مهمی که ممکن است ذهن هر فردی را درگیر کند، در مورد کیفیت و زمان ماندگاری این بوتاکس است. در کلینیک زیبایی آیشن این کار به صورت تخصصی انجام می‌شود. به طور کلی تزریق بوتاکس ۵ الی ۶ و حتی ممکن است در مواقعی تا دوازده ماه دوام داشته باشد. این موضوع بستگی به نوع مراقبت‌های پوستی بعد از تزریق دارد. به طور قطع پزشکان در این مجموعه با تکنیک‌های به‌روزی که به آن مسلط هستند، زمان ماندگاری این روش را بالا می‌برند. لازم به ذکر است که بوتاکس نوعی سم است که با تزریق در زیر پوست موجب فلج شدن قسمت مورد نظر شده و چروک پوست را از بین می‌برد. همچنین باعث افزایش قدرت ارتجاعی پوست را دارد و پوست شفاف‌تر و بدون چروک می‌شود. ناگفته نماند که بعد از طی مدت زمان مذکور باید برای تمدید تزریق دوباره به این مرکز مراجعه کنید.

آیا تزریق بوتاکس برای آقایان نیز انجام می‌شود؟

بسیاری از مشتریانی که به کلینیک زیبایی آیشن مراجعه می‌کنند آقایان هستند. این مکان برای آقایان و خانم‌هایی که مایل هستند این خدمات را دریافت کنند، تزریق انجام می‌دهد. آقایان پیرو فعالیت‌های سختی که دارند بیشتر مستعد ایجاد چین و چروک هستند. به همین سبب یک سوم افرادی که برای تزریق بوتاکس در هروی مراجعه می‌کنند آقایانی هستند که به زیبایی و سلامت روح و روان خود اهمیت می‌دهند.

در آیشن بخوانید: فیلر بهتر است یا تزریق بوتاکس

3 2

کلینیک آیشن؛ مرکز تزریق بوتاکس در هروی

سم بوتولینوم وقتی به نزدیکی عصب و عضله تزریق می‌شود عصب این مرکز را فلج می‌کند. این عمل باعث بازشدن و پیشگیری از چروک پوست می‌شود. همه افراد اعم از آقایان و خانم ها می‌توانند برای این موضوع اقدام کنند.  بیشتر رده سنی برای بوتاکس  از  ۳۰ سال به بالا شروع می‌شود. لازم به ذکر است که کلینیک زیبایی آیشن نیز از سال ۱۳۹۸ با نام هیوا آغاز به کار کرده است. تزریق بوتاکس در هروی و کلینیک آیشن از تجربه بالا نشات می‌گیرد و تخصص خوبی در این زمینه دارند. برای مراجعه به این مرکز می‌توانید از طریق‌راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید. منتظر حضور گرم شما در کلینیک زیبایی آیشن هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *