1 14

بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو

یکی از معضلاتی که خیلی از افراد را به خود درگیر کرده است، چاقی شکم و پهلو است. شاید دیده باشید افرادی را که به دنبال بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو هستند. لاغری موضعی کار آسانی نیست. از آنجا که ورزش کردن یا اصلاح سبک تغذیه نمی‌تواند به خوبی مشکل چاقی پهلو و شکم را از بین ببرد، دستگاه‌های مختلف و متدهای نوینی روی کار آمده‌اند تا این کار را انجام دهند. طی فرآیند لاغری موضعی چربی‌های شکم و پهلو حذف شده و فرم این قسمت بهبود پیدا می‌کند. در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد برترین روش‌هایی که منجر به کاخش چربی شکم و پهلو می‌شوند، صحبت کنیم. با کلینیک زیبایی آیشن همراه باشید.

بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو چیست؟

رفع سلولیت و چاقی رویای شیرینی است که دستیابی به آن آسان‌تر شده است. دیگر نیازی نیست که رژیم‌های سخت تغذیه‌ای بگیرید یا سخت ورزش کنید. با شناخت بهترین و سریع‌ترین روش‌های برطرف کردن چربی می‌توانید زیبایی را به اندام خود هدیه کنید. به طور کلی روش‌های درمان برای واقی را به دو نوع مختلف تقسیم می‌کنند:

  • لاغری موضعی با استفاده از ورزش و رژیم تغذیه
  • لاغری موضعی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و روش‌های نوین

به دلیل این که اکثر افراد متقاضی سریع‌تر کردن روند لاغری هستند، روش‌های گروه دوم پرمخاطب‌تر از قبل شده است. افراد چاق زمانی که این روش‌ها را می‌شناسند و با مزایای آن‌ها آشنایی پیدا می‌کنند، آن‌ها را انتخاب می‌کنند. در چند سال اخیر این روش‌ها به پیشرفتگی زیادی دست یافته‌اند. به گونه‌ای که در عرض چند روز می‌توانپد چربی‌ها را از بین ببرند.

5 5

5 روش‌ برای لاغری موضعی شکم و پهلو

نمی‌توانیم بگوییم که بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو کدام است؛ چرا که شرایط بدنی تمام افراد یکسان نیست. پس باید با انواع روش‌های لاغری موضعی که در ادامه معرفی می‌کنیم، آشنا باشید. در این میان خیلی از کاربرانی که تجربه استفاده از مزوتراپی و نیدلینگ را داشته‌اند، آن را بهتر از سایر روش‌ها می‌دانند. با این حال باید روش‌های دیگر را هم بشناسید تا بتوانید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. سپس با مشورت پزشک خود یک روش برتر را انتخاب کنید.

1. روش آر اف برای لاغری

اولین روش لاغری موضعی شکم و پهلو روش آر اف است. این روش از امواج فرکانسی برای حذف چربی‌های بدن استفاده می‌کند. با استفاده از آر اف پوست تحریک به کلاژن سازی شده و جمع می‌شود. این روش نتایج خود را سریع‌تر از آن چیزی که شما فکرش را بکنید، به نمایش خواهد گذاشت. با استفاده از دستگاه آر اف و امواج آن لایه‌های مختلف پوست شما گرم خواهند شد. معمولأ برای از بین بردن منافذ پوستی و احیای پوست هم می‌توان روش آر اف را به کار بست.

مزایا و عوارض روش آر اف

اگرچه روش آر اف یکی از بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو به شمار می‌آید، اما نباید از مزایا و عوارض آن غافل شد. این روش یک روش غیر جراحی است که از درد و خونریزی در آن خبری نیست.‌ افرادی که می‌خواهند به تناسب اندام برسند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. آر اف نه فقط باعث از بین رفتن چربی می‌شود، بلکه از شل شدن یا افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. در کنار این مزایا، ممکن است عوارضی همچون تورم، التهاب یا حساسیت متوجه متقاضیان روش آر اف بشود. شما عزیزانی که این روش را انتخاب می‌کنید، باید زیر نظر پزشک باشید تا به وزن ایده آل خود برسید.

2. روش شاک ویو

از دیگر راهکارهای لاغری شکم، روش شاک ویو است. در این روش به دلیل این که امواج صوتی طول موج بالایی دارند، بر روی چربی اثر گذاشته و آن را سریعا از بدن خارج می‌کنند. برای این که این روش به خوبی اثر گذار باشد، قبل از شروع درمان به ناحیه تحت درمان ژل زده می‌شود. در این صورت امواج ارائه شده از دستگاه شاک ویو اتلاف نخواهند شد. شما برای رسیدن به وزن ایده ‌آل خود باید چند جلسه شاک ویو را بگذرانید، اما پس از اتمام جلسه اول می‌توانید تاثیر این دستگاه بر پوست ناحیه تحت درمان را  ببینید. بر اساس آمارهای به دست آمده، متقاضیان لاغری باید سه الی شش جلسه شاک ویو بگذرانند؛ اگر می‌خواهند به نتایج خوبی دست پیدا کنند!

مزایا و عوارض شاک ویو

اگرچه شاک ‌ویو می‌تواند به عنوان بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو مورد استفاده قرار بگیرد، اما مانند هر روش درمانی مزایا و معایب خاص خود را دارد. این روش موجب جوانسازی پوست تحت درمان شده و سلولیت را از بین می‌برد. همچنین می‌تواند اسکار و ترک‌های پوستی را به حداقل برساند. افرادی که شیرده هستند، باردار هستند، داروی عروق مصرف می‌کنند و نقص ایمنی دارند، نمی‌توانند از شاک ویو استفاده کنند‌ قرمزی، تورم، سوزش ناحیه تحت درمان و التهابات پوستی از جمله مهم‌ترین عوارض این روش هستند.

در مجله زیبایی آیشن بخوانید: مراقبت های بعد از مزوتراپی لاغری چیست؟

3. روش لیپوساکشن

لیپوساکشن یا پیکرتراشی یکی از شناخته شده‌ترین روش‌های درمان چاقی به شمار می‌آید. لیپوساکشن باعث شکسته شدن بافت چربی در بدن شده و در نهایت چربی اضافی را از بدن خارج می‌کند. در سال حدود ۳۰۰ هزار نفر در آمریکا جراحی لیپوساکشن را انجام می‌دهند. این جراحی نه تنها برای شکم بلکه برای از بین بردن چربی دست، باشن، سینه، ران و گردن و ..‌ هم کاربرد دارد.

لازم به ذکر است که تنها افرادی که از سلامت کامل جسمی بهره مند هستند، می‌توانند لیپوساکشن را به عنوان بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو استفاده کنند. این روش کم تهاجم معمولا هزینه کمی هم دارد. به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

3 13

فواید و خطرات لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن همانند نوعی سرمایه گذاری است. پس باید مراقب آن بود. در جراحی لیپوساکشن می‌توان چربی‌های شکم و پهلو را در سریعترین زمان از بین برد. این فرآیند درد کمی دارد و خطر آن به اندازه جراحی لاغری نیست. با این حال نباید نسبت به عوارض آن غافل بود. از جمله خطرناک‌ترین عوارضی که این روند درمان دارد می‌توانیم به عفونت شکم، آمبولی چربی، مشکلات کلیوی و حساسیت اشاره کنیم. البته این موارد نادر هستند و برای افرادی که بدن آن‌ها بیش از حد حساس است اتفاق می‌افتند.

4. چربی سوزی با کرایولیپولیز

از دیگر روش‌های غیر تهاجمی که از نظر کاربران بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو است، روش فوق است. این روش یک روش کاملا ایمن با ماندگاری دائمی است که به تایید fda رسیده است. روش کرایولیپولیز با سایر روش‌ها یک تفاوت عمده دارد. در این روش تکنولوژی مکش با سرما اعمال می‌شود تا سایز چربی‌های موجود در بدن کم و کمتر شود. برای این که نتایج کرایولیپولیز خود را نشان دهند، به یک تا سه جلسه درمانی نیاز خواهید داشت.  معمولا افرادی که رژیم‌های سختی را امتحان کرده‌اند اما نتیجه نگرفته‌اند، این روش را انتخاب می‌کنند.

دستگاه‌های هوشمندی که برای کرایولیپولیز به کار گرفته می‌شوند، قادر به شناسایی چربی هستند. این دستگاه‌ها دمای ناحیه تحت درمان را تا حدی افزایش می‌دهند که در نهایت چربی خودش از بین برود. توجه داشته باشید که هدف از به کار گرفتن این روش، کاهش وزن نیست. بلکه به کمک آن می‌توان فرم اندامی مثل شکم را بهبود داد.

عوارض و مزایای کرایولیپولیز

برای این که بتوانید چربی شکم خود را تا حدودی از بین ببرید، باید سه تا پنج جلسه درمان کرایولیپولیز را پشت سر بگذارید. پس از این که جلسه ابتدایی به پایان برسد، حدود بیست درصد از چربی‌های موجود در بدن شما خواهند ریخت. این روش به دلیل این که یک روش دائمی برای حذف چربی است، طرفداران زیادی دارد. پس می‌توان از آن به عنوان جایگزینی مناسب برای لیپوساکشن یاد کرد.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که کرایولیپولیز دارد این است که بدون درد و عوارض آن چنانی انجام می‌شود. پس دوره نقاهت آن نیز کم‌ خواهد بود. با این حال نباید نسبت به عوارض آن بی تفاوت بود. کبودی، قرمزی در ناحیه تحت درمان، بی حس شدن یا درد اندک همه عوارضی هستند که این روش به دنبال دارد. اگر می‌خواهید از کرایولیپولیز به عنوان بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو استفاده کنید، بهتر است ابتدا با یک پزشک ماهر در این رابطه مشورت داشته باشید.

در مجله زیبایی آیشن بخوانید: فرق پی آر پی و مزوتراپی چیست؟

5. روش اندرمولوژی

شاید تا کنون نام اندرمولوژی را شنیده باشید، اگر به دنبال از بین بردن چربی‌های بدن خود هستید! این روش هم همانند خیلی از روش‌های دیگر، با استفاده از تکنیک‌های خاص می‌تواند چربی نقاط مختلف بدن را حذف کند. برای ترمیم بافت‌های پوستی، ترک سموم، افزایش گردش خون در نواحی مختلف بدن و در نتیجه لاغری از روش اندرمولوژی بهره گرفته می‌شود. این روش می‌تواند شکم را به خوبی فرم دهد و عضلات شکم را سفت کند. اگر روش اندرمولوژی را انتخاب کرده‌اید، نباید انتظار داشته باشید که وزن شما کاهش یابد. این روش تنها برای فرم دهی شکم و پهلو مناسب است.

با استفاده از روش فوق می‌توانید الاستین پوست و ‌کلاژن آن را افزایش دهید و سلول‌های چربی بدن را کوچک و کوچکتر کنید. افرادی که از جراحی هراس دارند یا در اثر تغییرات هورمونی دچار اضافه وزن شده‌اند، بهترین کاندید برای اندرمولوژی به شمار می‌آیند.

مزایا و عوارض اندرمولوژی

شاید تصور کنید که این روش تنها برای کاهش چربی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما سخت در اشتباه هستید. افزون بر آن که اندرمولوژی بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو است، می‌تواند افتادگی پوست را نیز درمان کند. بهبود سوخت و ساز بدن، افزایش گردش خون در بدن، فرم دهی به اندامی مثل شکم و پهلو و آزاد سازی سموم در بدن از جمله مهم‌ترین مزایای این روش هستند. برای خوش فرم کردن بازو، باسن و ران و سینه نیز می‌توان این روش را برگزید. توجه داشته باشید که اندرمولوژی هم ماند سایر روش‌ها دارای عوارض هاصی است. پزشک با تجویز داروهای مختلف سعی می‌کند شدت این عوارض را کاهش دهد. پس جای نگرانی نیست.

4 7

لاغری موضعی با مزوتراپی، بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو

حال باید بگوییم که روش مزوتراپی جزو شناخته شده‌ترین و بهترین روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان کاهش وزن در قسمت شکم و پهلو را تجربه کرد. در سر تا سر جهان نه تنها برای از بین بردن چین و چروک و تقویت مو مزوتراپی کاربرد دارد بلکه برای لاغری هم از این متد استفاده می‌شود. پس این روش بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو هم خواهد بود. طبق نظر آکادمی زیبایی آمریکا افرادی که مزوتراپی لاغری موضعی را انتخاب می‌کنند، شاهد کاهش ۵ تا ۱۳ سانتی چربی در پهلو و شکم خود هستند. این یعنی روش مزوتراپی تاثیرات فوق العاده‌ای را از خود بر جای می‌گذارد.

مزوتراپی لاغری یک روش درمانی تزریقی است. در این روش ترکیبی از انواع داروهای گیاهی، ویتامین‌ها و آمینوفیلین‌ها وارد پوست می‌شود. سپس چربی‌ها ذوب شده و فرم بدن بهبود پیدا می‌کند‌.  در حالت کلی افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند و بالای ۱۸ سال سن دارند، می‌توانند مزوتراپی را مورد استفاده قرار دهند. در مقابل، زنان باردار، بیماران دیابتی یا بیماران سرطانی قادر به استفاده از این روش درمان نیستند.

مزایا و عوارض مزوتراپی

بیخود نیست که مزوتراپی لاغری موضعی به عنوان یکی از بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو شناخته شده است. این روش مزایای زیادی را برای متقاضیان لاغری به همراه می‌آورد. مزوتراپی و نیدلینگ بدون جراحی، پانسمان و بدون خونریزی انجام می‌شود. به همین دلیل دوره نقاهت چندانی ندارد. این روش درمانی موجب تجزیه بافت‌های اضافی در بدن شده و در نهایت افت چربی را به دنبال دارد. شما با استفاده از مزوتراپی می‌توانید عملکرد طبیعی را به بافت‌های بدن خود هدیه دهید و سلولیت را از بین ببرید. در ضمن، دوره درمان در این روش کم است و این می‌تواند خود یک مزیت ویژه باشد. از عوارض این روش درمان می‌توانیم به ورم، خارش، کبودی، آکنه، درد، حساسیت و حالت تهوع اشاره کنیم. تمامی ابن عوارض چند روز پس از تزریق مزوتراپی از بین خواهند رفت.

از آیشن بخواهید: خدمات لاغری موضعی

سخن پایانی برای بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو

ما در این مطلب در مورد انواع روش‌ها برای لاغری موضعی صحبت کردیم. باید توجه داشت که همه روش‌ها به عنوان بهترین روش لاغری موضعی شکم و پهلو شناخته نشده‌اند. به همین دلیل برخی از آن‌ها بیشتر مورد استقبال هستند. افراد برای لاغر کردن شکم خود معمولا لیپوساکشن یا مزوتراپی را انتخاب می‌کنند. باز هم بسته به شرایط بدنی یک فرد، این روش‌ها متغیر هستند. شما می‌توانید در این زمینه از کارشناسان کلینیک زیبایی آیشن کمک بگیرید و متوجه شوید که کدام روش مناسب شما است. همچنین برای استفاده از خدمات مزوتراپی و نیدلینگ یا سایر خدمات می‌توانید آیشن را برگزینید. آیشن با ایجاد محیطی لوکس و آرام، آرامش شما را فراهم می‌کند و نگرانیتان را از بابت چربی شکم و پهلو از بین می‌برد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *